ا

  • امیدی‌کیا، کامران شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 35-72]
  • امیرشاهی، میراحمد تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 107-132]

ب

  • باقری، مسلم تبیین مسائل صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 73-106]

پ

  • پارسا، سمانه تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 107-132]

ح

  • حاجی‌کریمی، عباسعلی کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی؛ رویکردی کارکردگرایانه و نمونه‌ای آرمانی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 5-34]
  • حاجی‌کریمی، عباسعلی مدلی میان‌سطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیم‌گیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های تهران [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 177-200]
  • حسن‌زاده، علی رویکردی مرحله‌ای برای استفاده از عقود مشارکتی در تأمین مالی خرد اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 33-62]
  • حسینی، سیدمحمود کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی؛ رویکردی کارکردگرایانه و نمونه‌ای آرمانی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 5-34]
  • حسینی، سیدمحمود طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 121-151]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 121-151]

خ

  • خائف الهی، احمدعلی فهم جوهره تجربه بازنشستگی کارکنان در بخش دولتی؛ پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 153-176]
  • خاشعی، وحید کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی؛ رویکردی کارکردگرایانه و نمونه‌ای آرمانی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 5-34]
  • خداداد حسینی، سید حمید شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 35-72]
  • خداداد حسینی، سید حمید طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 121-151]
  • خداشناس، لیلا سادات فهم جوهره تجربه بازنشستگی کارکنان در بخش دولتی؛ پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 153-176]

د

  • دانایی‌فرد، حسن فهم جوهره تجربه بازنشستگی کارکنان در بخش دولتی؛ پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 153-176]

ر

  • راحت دهمرده، محبوبه مطالعه توانمندسازهای ساختاری چابکی سازمانی در نظام بانکی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 133-158]
  • راعی، رضا بررسی و عرضه مدل رابطه بین ریسک کشوری و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشورهای در حال توسعه (با تأکید بر جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 63-97]
  • رحیم‌پور، علی تبیین مسائل صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 73-106]
  • رضاییان، علی کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی؛ رویکردی کارکردگرایانه و نمونه‌ای آرمانی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 5-34]
  • رضاییان، علی مدلی میان‌سطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیم‌گیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های تهران [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 177-200]

ز

  • زارعی متین، حسن تبیین مسائل صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 73-106]

س

  • سلطانی، مرتضی مدلی میان‌سطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیم‌گیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های تهران [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 177-200]
  • سیدجوادین، سیدرضا تبیین مسائل صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 73-106]

ش

  • شکری، علی مطالعه توانمندسازهای ساختاری چابکی سازمانی در نظام بانکی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 133-158]
  • شهیدی‌نسب، مصطفی رویکردی مرحله‌ای برای استفاده از عقود مشارکتی در تأمین مالی خرد اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 33-62]

ع

  • عالم تبریز، اکبر مدلی میان‌سطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیم‌گیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های تهران [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 177-200]
  • عزیزی، شهریار شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 35-72]

ف

  • فاضلیان، سیدمحسن بررسی و عرضه مدل رابطه بین ریسک کشوری و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشورهای در حال توسعه (با تأکید بر جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 63-97]
  • فلاح شمس، میر فیض شناخت و اولویت‌بندی ریسک‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دارای فناوری پیشرفته؛ مورد مطالعه: فناوری نانو [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]

گ

  • گودرزی، غلامرضا شناخت و رتبه‌بندی عوامل ریسک خرید خارجی بر اساس روش AHP؛ مورد مطالعه: شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو) [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 159-183]

ل

  • لشکربلوکی، مجتبی کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی؛ رویکردی کارکردگرایانه و نمونه‌ای آرمانی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 5-34]
  • لشکربلوکی، مجتبی طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 121-151]

م

  • مرتضی‌نیا، حمید شناخت و اولویت‌بندی ریسک‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دارای فناوری پیشرفته؛ مورد مطالعه: فناوری نانو [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]
  • مشبکی، اصغر شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 35-72]
  • مهدوی، اصغرآقا بررسی ابعاد فقهی سازکار انتشار اوراق بلایای طبیعی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 5-32]
  • میسمی، حسین رویکردی مرحله‌ای برای استفاده از عقود مشارکتی در تأمین مالی خرد اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 33-62]

ن

  • ناصرپور، علیرضا بررسی ابعاد فقهی سازکار انتشار اوراق بلایای طبیعی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 5-32]

ه

  • هاشمی، سید علی اکبر شناخت و رتبه‌بندی عوامل ریسک خرید خارجی بر اساس روش AHP؛ مورد مطالعه: شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو) [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 159-183]

ی

  • یزدانی، حمیدرضا تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 107-132]
  • یعقوبی، نورمحمد مطالعه توانمندسازهای ساختاری چابکی سازمانی در نظام بانکی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 133-158]