ا
-
امیدیکیا، کامران
شناخت قابلیتهای سازمانی جایگاهسازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 35-72]
-
امیرشاهی، میراحمد
تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 107-132]
ب
-
باقری، مسلم
تبیین مسائل صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 73-106]
پ
-
پارسا، سمانه
تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 107-132]
ح
-
حاجیکریمی، عباسعلی
کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی؛ رویکردی کارکردگرایانه و نمونهای آرمانی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 5-34]
-
حاجیکریمی، عباسعلی
مدلی میانسطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیمگیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 177-200]
-
حسنزاده، علی
رویکردی مرحلهای برای استفاده از عقود مشارکتی در تأمین مالی خرد اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 33-62]
-
حسینی، سیدمحمود
کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی؛ رویکردی کارکردگرایانه و نمونهای آرمانی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 5-34]
-
حسینی، سیدمحمود
طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 121-151]
-
حمیدیزاده، محمدرضا
طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 121-151]
خ
-
خائف الهی، احمدعلی
فهم جوهره تجربه بازنشستگی کارکنان در بخش دولتی؛ پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 153-176]
-
خاشعی، وحید
کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی؛ رویکردی کارکردگرایانه و نمونهای آرمانی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 5-34]
-
خداداد حسینی، سید حمید
شناخت قابلیتهای سازمانی جایگاهسازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 35-72]
-
خداداد حسینی، سید حمید
طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 121-151]
-
خداشناس، لیلا سادات
فهم جوهره تجربه بازنشستگی کارکنان در بخش دولتی؛ پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 153-176]
د
-
داناییفرد، حسن
فهم جوهره تجربه بازنشستگی کارکنان در بخش دولتی؛ پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 153-176]
ر
-
راحت دهمرده، محبوبه
مطالعه توانمندسازهای ساختاری چابکی سازمانی در نظام بانکی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 133-158]
-
راعی، رضا
بررسی و عرضه مدل رابطه بین ریسک کشوری و جذب سرمایهگذاری خارجی در کشورهای در حال توسعه (با تأکید بر جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 63-97]
-
رحیمپور، علی
تبیین مسائل صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 73-106]
-
رضاییان، علی
کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی؛ رویکردی کارکردگرایانه و نمونهای آرمانی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 5-34]
-
رضاییان، علی
مدلی میانسطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیمگیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 177-200]
ز
-
زارعی متین، حسن
تبیین مسائل صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 73-106]
س
-
سلطانی، مرتضی
مدلی میانسطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیمگیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 177-200]
-
سیدجوادین، سیدرضا
تبیین مسائل صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 73-106]
ش
-
شکری، علی
مطالعه توانمندسازهای ساختاری چابکی سازمانی در نظام بانکی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 133-158]
-
شهیدینسب، مصطفی
رویکردی مرحلهای برای استفاده از عقود مشارکتی در تأمین مالی خرد اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 33-62]
ع
-
عالم تبریز، اکبر
مدلی میانسطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیمگیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 177-200]
-
عزیزی، شهریار
شناخت قابلیتهای سازمانی جایگاهسازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 35-72]
ف
-
فاضلیان، سیدمحسن
بررسی و عرضه مدل رابطه بین ریسک کشوری و جذب سرمایهگذاری خارجی در کشورهای در حال توسعه (با تأکید بر جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 63-97]
-
فلاح شمس، میر فیض
شناخت و اولویتبندی ریسکهای سرمایهگذاری در پروژههای دارای فناوری پیشرفته؛ مورد مطالعه: فناوری نانو [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]
گ
-
گودرزی، غلامرضا
شناخت و رتبهبندی عوامل ریسک خرید خارجی بر اساس روش AHP؛ مورد مطالعه: شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو) [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 159-183]
ل
-
لشکربلوکی، مجتبی
کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی؛ رویکردی کارکردگرایانه و نمونهای آرمانی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 5-34]
-
لشکربلوکی، مجتبی
طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 121-151]
م
-
مرتضینیا، حمید
شناخت و اولویتبندی ریسکهای سرمایهگذاری در پروژههای دارای فناوری پیشرفته؛ مورد مطالعه: فناوری نانو [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]
-
مشبکی، اصغر
شناخت قابلیتهای سازمانی جایگاهسازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 35-72]
-
مهدوی، اصغرآقا
بررسی ابعاد فقهی سازکار انتشار اوراق بلایای طبیعی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 5-32]
-
میسمی، حسین
رویکردی مرحلهای برای استفاده از عقود مشارکتی در تأمین مالی خرد اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 33-62]
ن
-
ناصرپور، علیرضا
بررسی ابعاد فقهی سازکار انتشار اوراق بلایای طبیعی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 5-32]
ه
-
هاشمی، سید علی اکبر
شناخت و رتبهبندی عوامل ریسک خرید خارجی بر اساس روش AHP؛ مورد مطالعه: شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو) [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 159-183]
ی
-
یزدانی، حمیدرضا
تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 107-132]
-
یعقوبی، نورمحمد
مطالعه توانمندسازهای ساختاری چابکی سازمانی در نظام بانکی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 133-158]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد